kungawesome

Here it comes right in your face..

Random frågor.

Kategori: Iaa's liv<3

Varför började du blogga? - Jag började blogga för att en gång när jag skulle til Öland så hade jag glömt min dagbok och jag vill ju alltid skriva av mig så jag började blogga ist. Men de är såklart inte den här bloggen, har haft många innan.

Dina 3 favorit bloggar? - Ojj alla typ stora bloggar och kompisars då.

Vad är din favorit mat? - Kycklingwook med nudlar.

Hur ser din drömkille ut? - Han ska vara längre än mig, (Vilket inte är svårt att vara), svarthår, blåafina ögon och ett vackert leende.

Hur ska din drömkille vara? - Snäll, omtänksam, ha humor, vara lite sådär random.

Vad vill du bli när du blir stor? - Ojj ingenanig.

Berätta 3 sanningar om dig själv. - Jag är livrädd för att åka tunnelbana, jag har en lång tunga...HAHAHAHA och jag kan knappt vissla. 

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år? - 
Jadu, ett liv ihop med den man älskar då kanske? Och ett fint jobb eller om man går kvar på högskolan?

Vad tänker du på när du hör ordet kärlek? - Kär - lek

Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du fick ta med 3 grejer? En kompis med humor som man inte tröttnar på. En säng som man kan omvndla till flotte. Mat.

Ditt motto? - Har du klarat det en gång, kan du klara det igen!

Hur får du din inspiration? - Från andra bloggare och lite textbilder. Samt från kompisar.

När fyller du år? - 1 oktober.

Vad använder du för smink? - Mascara, foundation, eyeliner/kajal och ögonbrynspenna.

Har du någon pojkvän? - Näääruu

Hur ofta chillar du? - Alltid.

Om du fick önska dig 3 saker, vad skulle de vara? - Hmm, en ny bra dator. Massa småkrimskrams. En ny mobil.

Om du inte hette Liina vad skulle du vilja heta då? - Men jag vill heta de... men om inte, så är Fay ett häftigt namn också.

Vilken hårfärg vill du ha? - Svart.

Favorit låt? -

Favorit färg? - Svart, gul och silver.

Är du dig själv i bloggen? - Ja absolut, varför vara någon som man inte är?

Vad är det roligaste du varit med om den här veckan? - Ojj de måste varit iförrgår eller något när pappa smällde igen dörren på sin fot och de va typ mitt i natten och han hade fått något ryck att jaga mig så drämde han igen dörren på sin egen fot, jag garva så jag inte kunde stå efter de xD

Vad är du rädd för? - Spindlar, småkryp, hästar, läskiga växter i vattnet, plattfiskar, mörker och typ allt nej men de låter ju som de.

Vilka språk vill du kunna flytande? - Engelska och spanska.

Hur många gånger har du flyttat? - Det kommer bli 9onde gång nu.

Bästa ämnet i skolan? - Svenska.

Sämsta ämnet i skolan? - Allt annat? Nej men matte USCH.

Vem/vilka är din idol/förebild? - Mina föreldrar.

Hur gammal är du? - Jag är 14 snart 15.

Är du hel svensk? - Jaa det tror jag iaf.

Vad tycker du om rökning? -  Att det är väldigt dumt, men man väljer ju själv i livet, men jag har inget emot personer som röker, tycker ju ifs att de är dumt.

Vilket stjärntecken är du? - Vågen!!!

Vilken bild har du som bakgrundbild på datorn? - På den här datorn är det typ några öken berg men den ändras hela tiden.

Favorit teveserie? - Vampire Diaries.

Är du nöjd med ditt utseende? - Jag jobbar på de.

Hur många bloggar följer du? - Oj.. hmm runt 10 stycken kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: