kungawesome

Here it comes right in your face..

Underbar dag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Den här dagen har varit bäst! Lovar den bästa på länge!
Den börjar lite segt med att vi ska gå på gudstjänst, och de va någon pilgrimsvandring och jag frågade pappa "Amen vi ska väl inte gå ut och sånt skit, för de pallar jag inte?" Han " Nej då de ska nog bara berätta" sen säger prästen "Amen vi reser oss och går ut i luften för vandringen" Jag typ gav pappa mördarblicken och han bara garva xD
De är rätt kul att se alla som verkligen är jätte troende, de är lite knäppa.. så är jag där mitt i allt.. man bara hur hamna jag här?! D:

Men iaf sen så skulle jag åka och träffa Victor! Första gången! Skitkul verkligen, hände både ena och de andra ;) HAHAHA nej inget sånt. Men kul hade vi och nu har jag jätte ont i benen efter att ha gått runt 3 timmar på stan med han xD
Men en dag jag aldrig glömmer :)

Kolla där står han.. med sina gröna byxor.. och beställer mat på donken.. hahhaha xD
När jag ställde mig en bit bort från han så kom de en kärring som bara "Står du i kön?" jag bara "Naej jag väntar på en.." hon "AMEN VAFAN STÅR DU HÄR FÖR?!?!??!?!" typ värsta jätte aggro, jag typ chilla med livet vafan :s

Men sen när jag var påväg hem snackade jag i telefon med Ina :)
Jätte mysigt har inte träffat henne på år och dagar så de är väl dags snart! Typ Onsdag!!<3
Men nu iaf blev jag just dissad av HamsterN för han skulle snacka med sitt haff.. men han skulle skriva till mig sen, bäst för han de! :D
Men de här är jag idag iaf.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sv: okej jag hajar.... ni har ngt på gång,hihihihihi

    2012-04-10 | 15:06:00
    Bloggadress: http://aileenalami.blogg.se/
  • Vicotr säger:

    Ja, det var en riktigt minnesvärd dag :)<3

    2012-04-10 | 21:22:29

Kommentera inlägget här: