kungawesome

Here it comes right in your face..

Todaiii

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag typ chillat.
Jag vaknade, gick upp och kollade på något program om hur jorden uppstod osv. Intressant faktiskt.
Men sen så började tankarna snurra och jag gick och duscha och fixa mig och sånt, och nu sitter jag och lyssnar på typ sånn här musik.
Btw 1 April, ingen har skämtat med mig än, haha tur de xD
Är ganska lätt lurad..
Men de ända failen idag är väl att Maxx skulle hämta glas och sen så typ hade han ställt de i varann och skulle ta isär de... då spricker de glaset längst underst och jag får värsta glasduschen över mig.. fan va mysigt! Nej..xD
Men ah ska nog göra labbrapporten i no snart.. den ska vara inlämnad imorn.. aja.
Jag idag.
Ser ut som jag ska börja grina eller något vafan xD
Men körde myskläder idag, mjukisar, konfirmationströjan och den jag köpte igår.
Mysmys..
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Alltid gullig som vanligt :D <3333333333333333333333

    2012-04-01 | 20:37:15
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: