kungawesome

Here it comes right in your face..

Måndag igen!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan så lovet är över! Känns inge bra. Jag vill ha lov juu.. men har ändå längtat till skolan för alla kompisar och sånt.
Sen dagen idag var inte så jobbig heller för har knappt gjort något alls. Har äntligen rättat min novell som en författare fick kolla på så ska de trycka ihop allas noveller till en ända bok.
Fett kul! Kanske blir författare ändå? Naej har inte en sånn bra "berättelse fantasi" så de skulle nog inte gå xD
Men iaf så följde Fritte med mig hem idag och vi kollade massa Wallander filmer och berätta om vårat lov osv. Saknat den ungen juu<3
Jag idag.
Ja lite weird men så äre när man heter Liina.
Sen igår berätta jag inte alls om typ men så i lördags så drog jag och sov hos bästaste Ina! Vi hade det asmysigt och kolla film men hon somna! Fick väcka henne typ 4 ggr eller något xD
Men de gör inget!
Men sen på söndagen alltså igår så kom jag hem vid halv 17 typ och då vare bara att fixa till sig och sedan dra vidare påå middag hos farfar. De va väl helt okej, men va tvungen att dra hem vid halv 21 för jag hade en läxa att göra. Rita min egna version av MonaLisa. Den blev väl helt okej.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    LIINA, DIN BILD BLEV ASBRA JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;O <3

    2012-04-16 | 19:00:52
  • VICOTR MED STORA BOKSTÄVER säger:

    JAG SKREV VISS NAMN

    2012-04-16 | 19:01:33
  • Ina♥ säger:

    Hahaha sorry ska försöka bättra mig xD <33333333333333

    2012-04-16 | 22:05:11
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: