kungawesome

Here it comes right in your face..

Konfirmation!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag hade jag konfirmations avslutning!
Fett kul!
Jag va aaaaaaasnevös, men de märktes tydligen inte, jag tyckte jag pratade asfort närjag skulle hålla mit lilla tal.. men iaf sen när allt var över i gudstjänst och grejer så gick vi och sa hejdå till ledare och då gick vi och krama varann och så.
Ledaren som "mobbar" mig krama mig typ ashårt och bara "HEJDÅ PIKACHU!" sen sa alla ledare de tillsamans inför ALLAS familjer.. nej vadå jag typ dog.. xD
Men när vi gick ut för att hälsa på alla som kommit dit för ens skull så gjorde Meggie värdens entré och typ ramla, vi typ dooog av skratt xD
Så kul!
Får väl bjuda på den här bilden xD
Man känner sig som typ Tomas Dileva i den där..
Och de här va jag innan allt började, satt och taggade i bilen.. och ja, har en ovana att bita i fingerväcket då.. ingenaning varför.
Men sen iaf så åkte vi alla hem till farmor.
Då fikade vi och åt lunch där och hade det jätte mysigt och trevligt!
Fick massor med presenter!
Verkligen skit glad för allt jag fått och jag rekomenderar verkligen att göra de här! Askul, man vinner bara på det! Presenter, nya vänner, nya saker att tänka på osv osv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: