kungawesome

Here it comes right in your face..

Idagen idag.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan och jag fick sluta mycket tidigare för parallellkassen skulle ha utvecklingssamtal så då blev de 13:30 <3
Asnajs!
Men sen så eftersom jag skulle handla med Ina idag så hon sluta inte förrens typ 16 så jag fick vänta i centrum men hann hem imellan och medans jag var där blev jag typ omringad av en massa turkar.. fett läskigt, de typ gick runt mig och ställde sig runt mig och snacka med varann och sen drog de och jag stod kvar där bara what. Men sen kom Ina och de blev askul!
Det här handlade jag:
Örhängen! Glitter 79:-

bh, H&M 99:-
Asfint! Behövde verkligen de där! Tror jag..
Men ah och sen idag så lämade jag ocksåin min MonaLisa täckning! Tänkte visa bild och vet att de ser ut som OGHÖDJSDNÖLSND.
Helt okej faktiskt.
Men händerna blev helt fktup xD ah allt kan inte vara bäst.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    HAHAH aa det kanske du haft xD guud vad jag ville ha denna bh oxå :( min såg man ju fan halva brösten på och jag gillar inte sådana bh:ar xD haha! <333333333333333333333

    2012-04-17 | 22:02:54
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: