kungawesome

Here it comes right in your face..

Idagen idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan och shit vad den här dagen varit seg.. jag har typ varit halvdöd hela dagen.
Men de blev lite bättre när jag fick i mig en powerking :)
Efter skolan så drog jag direkt hem eftersom jag skulle träffa farmor och hon skulle köpa konfirmations present till mig :D
Men innan så väntade jag, Meggie och Frite på bussen och vi flummade där som vanligt. HAHAHA askul när Meggie satte sig på självka bänkhandstödet, jag typ dog xD
Smartass ;)
Iallfall så fick jag ett tång set av farmor! Alltså locktång, plattång, korkskruvtång, och efterlängtade krustången!<3
Men de är på beställning så fick inte de idag men kasnke i morgon?
Glad som vanligt?
Nej men imorse sabbades mitt humör totalt men bra att kompisar finns!<3
Men för att få en glad Onsdags kväll så slänger jag in en bra låt här!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: