kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan och tråkat som vanligt.. fick reda på att jag har matte prov imorn, kul.. inte tränat något, wihu de kommer gå så bra. Men jag fattar lite av de iaf ;D
Men just nu sitter jag och snackar med HamsterN, måste förresten blogga om han och han är en fett tuff Hamster som biter påå sladdar och är lite peddo meeeeeeeeeeen de är lugnt, gullig ändå ;D
Men iaf så sen imorn så ska jag vara med Ina, och sen några fler och då ska vi åka och träffa hennes brors dotter! Mysigt :)
Sen efter det vet jag inte..
Men nu har ni fått reda på lite om idag/imorn!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina♥ säger:

    Hela familjen är samlad xD Felicia, du, jag, Jenny och Bullen :D <3333333333333333333333

    2012-04-03 | 06:32:33
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: