kungawesome

Here it comes right in your face..

IDAG EN IDAG

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Skoldagen har varit kaos.. inte alls kul, men har snackat ut med alla så de blir nog bra snart :)
Idag så var jag med Axel, Alex, Fritte och Meggie efter skolan.
Vi gick först tilll vårdcentralen för Meggie skulle ta någon spruta UUUSCH, sen gick vi till Fritte och då va killarna där och vi satt i hennes rum och skratta och flumma asmycket..
Sen typ så gick vi ut till fågelgungan och flumma ännu mer. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än de för våran humor är aswierd.
Men lite bilder från idagen idag.
Axel och Fritte.
Gangstah's!
Love is in the air ;) <3
Alex, Axel, Meggie :D
Hihihi sötnosar!
Men runt halv 20 så drog vi alla hem och Meggie väntade med mig tills min buss kom och på bussen så vare en gubbjävel som tog MITT säte! Rakt framför näsan på mig.. fett sur jag blev.. Va typ sur på han på bussen en kom jag på att jag är onödig som ens bryr mig xD
Men när jag kom hem så va igen hemma och eftersom jag inte ätit något så tog jag en hamburgare som de sparat till mig!
Hihi.. tjockt.
Men nu ska jag snacka med mysis!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: