kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit hos mamma occh hälsat på nu eftersom hon var hemma idag :)
Blev väckt av henne runt 10:20 men somna typ om.. eftersom jag va uppe till 06 med Victor.. HEHE smarting där.
Sen ringde även Victor mig.. och guuud min morgonröst säger jag bara.. nej! xD
Men iaf så skulle jag börja fixa mig och sånt och då märker jag.. NAEJ ingen ström! Hade alltså strömavbrott.. och jag ringde till pappa och sa de och de hade fått stänga ner hela centrum och stängt allt bara för de.
Så pappa sa att de va ingen mening att vara där eftersom att de va stängt och inga kunder så han kom hem och eftersom frysarna inte funkade så tog han hem massa glass!!! :D
Fett gott!
Men precis när han klivit innanför dörren så kom strömmen tillbaka och han va tvungen att gå och jobba..
Stackarn!
Men sen iaf så tog jag bussen till mamma och vad slaskigt och snöigt de är nej jag pallar inte..
Mina skor blev dyngsura :(
Men fick träffa älsklingskissen och mamma <3



Sötnosen!<3
Men sen så var jag med Maxx i hans rum och vi typ satt och snacka, lyssna musik, spelade och kollade Vampire Diaries.
Hahaha riktigt mysigt!
Men nu är jag tillbaka hemma hos pappa och har precis hjälpt Maxx att blinga sin longboard.
Kolla så fin ;)
Yeah!
Men nu ska jag göra något annat!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: