kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var sista skoldagen innan påsklov!!! PÅSKLOV NU WUHU.
Men iaf hade 3 lektioner idag.
No - Gjorde en labb, de gick skit bra faktiskt.
Engelska - Kollade skräckfilmen Skeleton Key och dog lite smått..
So- Hade prov som gick helt okej.

Men iaf efter de sp tog jag och Fritte bussen hem och då började två tjejer som gick i kanske 5an? Ropa bara
"DUU I SVART HÅR?! VAD HETER DUUUU?" Jag bara "Iaa.." De bara "DU ÄR JÄTTE SNYGG!!" man bara AWW TACK :*:*:* nej men xD Haha gulliga ungar :)
Så de kom fram till mig och Fritte och fråga om fb men sen när bussen kom börja de typ whina över de.. men hon som va på mig typ hoppa på mig och krama mig och puss mig på kinden och jag har aldrig tidigare träffat på dom.. lite sådär random xD

Men iaf så ringde Victor upp mig eftersom Fritte gick av bussen och jag blev lonley och ville prata med han så :)
Och då när jag skulle gå genom centrum då äre såklart att de där vid telefonabonemang ställerna ska börja ropa på en..
Jag typ "Nej tack"
Han "Du är över 18 va? ;) Här kom och ta den"
"NEJ TACK."
Asså de fattar verkligen inte ett nej, asstörigt, man typ DÖÖ.
Hahaha!

Men iaf jag bloggar mer sen!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: