kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Värsta flummdagen än så länge!
När jag vaknade imorse så bestämde jag mig för att vara på fett bra humör och bara vara! Jag lyckades bra med de iaf ;D
Men iaf flummandet började på bilden, när vi skulle fota grejer, vi fick ett ord så skulle vi ta en bild av de, jag och mina friends fick "Jag är bra" "Hjälp" "Jag kommer inte fram" och "Jag känner mig ensam även om jag är med kompisar" Askul när vi skulle göra en av de, kommer inte ihåg vilken men då skulle jag tydligen sitta på Meggies axlar.. och jag är ganska höjdrädd.. BRA KOMBINATION. Naej xD

Men iaf så gjorde vi de men vi faila totalt! Meggie börja garva och jag gled ner... jag ramlade med huvudet i marken först och låg där som ett sär på marken och asgarva, HAAHAHHA så fult xD
Sen tog vi lite andra failade bilder också, de såg ut som Fritte tog Meggie bakifrån och jag kolla på ungefär.. man bara JAA xD

Hahaha aja sen så åkte jag med broshan hem och då ringde Victor mig och precisnär han ringer får jag för mig att jag ska slänga mobilen i marken så den flyger i hundra bitar.. jag typ "-.-" hahaha Maxx bara garva, men iaf s snackade han och jag i 1½ timme typ sen skulle jag plugga.
Jätte kul när Maxx fick fö sig att köpa massa energidryck i nån sunkig affär och jag gick in där och de va typ 10 killar där som råstirra.. jag bara Hej.. hahahhaa xD
Men sen åkte vi hemåt.. och påhemvägen så gick jag och Maxx förbi pappas jobb och tog varsinn glass :)

HAHAHAHAHAHA gissa om inte jag fick rage på Maxx och tryckte in glassen i facet på han och typ sprang skrikandes iväg.. xD
Victor hörde allt i telefonen.. och att springa i vinterjacka med ziphood under och de är typ 15 grader med en tung väska är inget jag rekomenderar, va anfådd som fan när jag kom fram och jag spang sådär i typ 50 meter men Maxx hann inte efter mig även om han bara hade jacka på sig xD
Långsam *HOST* xD

Men aja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu för jag gör inget speciellt, ska kolla lite bloggar tror jag och lyssna musik och träna till so prov.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: