kungawesome

Here it comes right in your face..

Idaaaaaaaaag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var jag med Ina lite mer på morgonen, vi kollade på "The last song" vi båda fick tårar i ögonen men av de så skrattade jag.. weirdo jag är.
Men iaf
Sen så gick hon hem och jag hoppade in i duschen.
Jag och pappa åkte sen in till stan för att handla lite saker som de här.
Klackskor till konfirmationen!
Tyckte tröjan va skit tuff! Den är som gjord för mig xD Checka trycket lixom "I AM AWESOME" de är ju jag? ;)
Hahaha ego boost!
Nej men.
Sen så åt pappa och jag på pizzahut.
MUUUMS!!
Sen så gick vi och köpte muffins! Oh gud så mycket gott de fanns!
HAHAHA sen fanns det en tröja jag höll på att skratta ihjäl mig åt för jag typ sa såhär till pappa "Hittat den perfekta tröjan för dig" han bara "Ha?" så visa jag den, shit vilken mördarblick jag fick, fast han skratta också ihjäl sig sen xD
Najs!
Men iaf nu sitter jag och snackar med Victor i skype och dricker VaniljCola sådär.
Wiii!
Bloggar mer sen!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: