kungawesome

Here it comes right in your face..

GästbloggarN

Kategori: Iaa's liv<3

CHA CHA LIINA'S BLOGG!

Tänkte skriva lite för att det var ett tag sen jag skrev, SÅ NU ÄR JAG HÄR <3 :D
Men iaf min dag har varit rätt najs, gått i skolan och busat runt med mina kamrater :) OCH GUD vad långadagarna är, blir galen D:
SEn har det väll inte hänt så mkt, bara chillat på tills vi slutade som var runt 16.
Annars har väll inget speciellt hänt mer än att jag har haft ont i magen (STÖRANDE JA)

Mitt hår </3
Min toalett </3
Aja ska inte whina mer, värsta bebisen jag är haha xD
Mennyskajagfortsättaattpratamedgosisförhonbörjarbliliteargförattjagskriver
VIHÖRES<3
Men nu ska jag fortsätta att prata med gosis för hon börjar bli lite arg för att jag skriver så mkt
VI HÖRES <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: