kungawesome

Here it comes right in your face..

Dagen med Ina♥

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var jag i skolan, och min dag började inte så bra, eller jo asså jag tyckte jag valde jävligt snygga kläder imorse xD
MEn i skolan var väl sådär alla sura..
Men runt lunchen ändra allt sig när vi fick veta att alla vi tjejer i klassen skulle snacka med tjejjouren! Och de ägde. Man fick grymt med tips :)
Sen efter de så åkte jag hem och mötte Ina i centrum och Maxx följde med som en liten igel när vi gick hem xD
Vi kollade en film som heter Wallander-Den svaga punkten som Inas farfars hund, häst och hus va med i. Den filmen va asbra faktiskt :)
Men sen gick vi till centrum fr att shoppa lite granna. Hon köpte en present till Felicia och jag en till min pappa ♥
Sen även en bh till mig själv bara för jag har få.
Snygg vaaa? ;)
Hahaha!
Sen lite ego pic's från idag!
Vettfan vad jag gör med handen HAHA ser ut som jag typ ska greppa tag i något xD
Bloggar mer sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: