kungawesome

Here it comes right in your face..

Najsnajsnajsnajs

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!


Idag, på denna tråkiga måndag så fick jag reda på att jag har studiedag imorn, de är därför jag befinner mig hos sötaste Fritte och ska sova här inatt :D <3
Fett najs, sen är jag ledig på fredag också, de är också fett najs.
Sen på lördag så fyller jag år, det är också fett med najs, xD Så man kan ju säga att min vecka är FETT med najs :)

Men vi har kollat på en serie som heter The Walking Dead och den handlar typ om zombiesar som tar över amerika :s Slutet är fett wierd, men helt klart värd att se! Men en varning bara för känsliga, ja det är mycket blod, och typ lite "köttiga" scener.. xD Men annars var den grym!

Just nu så sitter vi och tjockar choklad och jag har just gjort en ny header, AS nöjd!

Men nu ska jag och Fritte socialas lite



Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: