kungawesome

Here it comes right in your face..

Idagidag den idag. - Bra rubrik

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag ska jag nog bara chilla orkar inte göra nånting, jag blir så himmla skoltrött nu när de är skola och allt. Jag gick och la mig klockan 23.50 och va ändå astrött, de brukar jag inte va sen sov jag till 12.50 hahaha xD
Men idag kanske hoppas jag Fritte ska komma hit om hon orkar, eftersom hon ska nånstanns med Meggie och göra nåt..

Föresten.. äre bara jag som tycker de är skiiit irriterande när ens bror dampar på ett spel och sitter och skriker på de för att de tydligen inte funkar, sen när man säger att han håller in fel knapp så säger han "NAAE" så gör han ändå som man säger så funkar de? ._.
De är asirriterande xDD
De händer hos mig just nu, wihu.
Nej inte så.

Men aja nu ska jag gör nått annat kul.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Ehm, skojar du eller? :O min bror är heeelt gaalen! Serri :O han typ kasta in tagentbordet i väggen, typ datan med, skrek och skada sig bara för att just HAN kunde besegra en boss på WOW? ^^ Omg jag läskigt egentligen ! ^^ <3

    2011-09-19 | 06:47:10
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: