kungawesome

Here it comes right in your face..

Ett tag sen nu

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!


Inte haft nån data att bloggat på förrens nu (:
Färgat om mitt hår nu eller igår gjorde jag de, stod inte ut att de nästan såg oranget ut i solen :s

Men aja, idag har jag varit i skolan till typ 15 sen hem och vid 16.30 kom farmor och hämta mig för jag skulle äta hos henne och sen var jag där till typ 18.15 sen åkte jag hem och ja nu siotter jag här och väntar på allt kul folk som loggar in snart hoppas jag.

Bilder från dagen och resten av veckan och lite av i Fredags.


 Hoppas de va okej att jag la upp den ;)


Jag och Emelie (:


Fritte inte dölja ditt fina ansikte D:




Kom att tänka på att jag köpt nya skor och allt ju :D


Närmare bild.

Längre ifrån bild


Älskar dom :D


Men ah de va lite om mina dagar (:

Nu ska jag vänta på de sociala och lyssna musik


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: