kungawesome

Here it comes right in your face..

Bloggar bara varannan vecka nu

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Som du kanske ser överskriften så ja, bara varannan har ingen egen data hos mamma så inga bilder på den datan heller så (:
Men jag fyller ju år om 12 dagar så man kan ju hoppas på en data :D
Då blire blogga av.

Men aja just nu så sitter jag och nyser och skiver, jätte intressant ;)
Fritte va hos mig ett tag men hennes pappa kom typ och hämta henne innan 17 :s
Men då åt vi lite pizza och tjocka oss.

Mennnnnnnn ja i helgen ska jag iaf kanske göra nått med Meggie och Emelie (Sova över typ) och sen på lördagen ska jag på grönan :D Och sen på söndag skulle jag igentligen följt med Ina till sin dans men sen sa typ pappa att konfirmations grejset börja och att jag ska äta middag hos min farmor ^^

Men aja.
Todays pic



BTW! Fick låna Ias mobil eftersom hon har en ny, så nu mer i typ nån vecka har jag...


Hihi, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: