kungawesome

Here it comes right in your face..

Sunday mornin', eller vad säger vi?

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Vakna för kanske 1 och en halv timme sen. Var uppe till halv 5 bara för jag snacka med Fritte och två till xD
Vi hade askul, roligt när en somna och sen snarka, så söt <3
VI snacka i typ mer än 6 timmar i skype.. hahaha xD nolife <3
Sen vakna jag typ 5 ggr under hela gången jag sov, vet jobbigt läge men xD
Det var ju så ljust i mitt rum..
Men idag så ska jag inte göra nått, måste iaf möta upp Fritte och hämta min laddare som jag är så smart och glömmer där, HAHA jag glömmer verkligen ALLTID min laddare hos nån. Fett störigt.
Måste iaf äta nått, har inte ätit nått idag.
Det här inlägget blev värsta careface men aja
Random pic.
Eftersom min kissemiss sov hos mig inatt år hon äran att bli på bild :)
Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HEJ HEJ IGEN VAD HAR ALLA FÖR SIG IDAG DŨ? JAG BLOGGAR LITE IGEN. HEJ DÅ ALLA SMÅBARN SOM GILLAR SÅS MED KATTMAT. HEJDÅ

    <33333333333333333333

    2011-10-16 | 15:43:02

Kommentera inlägget här: