kungawesome

Here it comes right in your face..

Sjuk..

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Usch jag har blivit sjuk.. eller jag började ju bli de redan i fredags på kvällen, men jag har inte gått till skolan på hela veckan nu, jag var i skolan i morse för att lämna pengar till stöten, haha när Nisse hörde min röst sa han bara "OJJ du låter väldigt förskyld, bäst du går hem igen" Haha och de gjorde jag ocksså, mamma och jag åkte och köpte glass och nybakade frallor som jag åt till frukost, sen kolla vi på Eclipse och åt glass.
Och nu sitter jag här och bara saknar en massa folk.. kul! Nja.
Men imorn så har vi tema dag, och jag och mina friends kom in i samma grupp! Vi ska halloween baka, och vi börjar halv 9 och slutar vid 11, fett najs, eftersom imorn måste jag nog gå till skolan för att få gå på XL och handla med Fritte om man nu får tag i henne :o Inte hört av henne på 3 dagar :(
Sen på fredag slutar vi ännu lite tidigare eftersom våran engelska lektion är inställt ;D Feting najs.
Rätt gammal bild, men jag ser ut som ett helvete när jag är sjuk så den får duga!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: