kungawesome

Here it comes right in your face..

Shoppat idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag var jag i centruum med Fritte, Meggie och Emelie.
Askul!
Fast synd att Fritte skulle hem så tidigt eftersom hon skulle passa barn och grejer, så de blev bara jag, Emelie och Meggie kvar, och då flumma vi asmycket, haha de va nån som hade rånat guldbutiken utanför centrumet, de typ åkte polisbilar överallt åt alla håll och jaga nån xD
Haha, men aja vi stod och kolla i kanske 5 min sen gick vi in, och då så köpte jag lite mat, för jag blev hungrig.. hihihi, sen gick vi och flumma ännu mer vid nåra bänkar, askul hade vi!
Men jag köpte en massa grejer, men tog bara kort på smyckerna, så de är vad du får bild på ;)
Leopardmönstrade örhängen - Ur&Penn
Lego örhängen - Glitter
Haj tänder - Glitter
Ookej, den här bilden ser fel ut.. men de är örhängen xDD
Ear Cuff - Ur&Penn
Pacman ringar - Glitter
GRYMT! Jag hitta pacman ringen som jag leta efter! Fett glad.
Men jag köpte även kläder till XL och annat :)
Kommer bild imorn trorja på allt jag köpte :)
Men nu ska jag chillabase och bara vara
Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack det var inte jag, allt var ngåons fel. Okej dte var jag som rånade guldbutiken. HEJ DÅ

    2011-10-27 | 22:30:31

Kommentera inlägget här: