kungawesome

Here it comes right in your face..

OMG?!

Kategori: Iaa's liv<3

GISSA VAD SOM HÄNDE IGÅR!?

Det börja brinna i min skola :s
Fett läskigt, sen är jg och mina kompisar så PRO och upptäcker det!
Kolla såhär var det:

Min bror kommer ut därifrån var skåpen är och säger att de luktar bränt, så jag går dit och kollar, så vid killarnas toa läcker det ut rök så jag typ skriker på Emelie, Meggie och Fritte, så typ hämtar min bror vaktmästaren som öppnar toadörren och typ häller vatten på elden, men asså elden blev ist mycket större och jag stod ju snett bakom vaktmästaren och de typ brann på HELA väggen och golvet :s
Det hade typ börjat i en papperskorg så de var någon som tänt på med MENING, asså vafan? De ända som var bra med den dagen var att alla i C-laget (DÄR JAG GÅR :D) fick dra hem för de var helt rökfyllt så vi kunde inte ha lektioner, de var vår längsta dag också.

Men aja, igår var jag också barnvakt till de dära barnen som Lina känner, det var jag Lina och Albin som var barnvakt, sen åkte jag hem efter de bara och typ somna, snacka lite med älskling innan jag sov :)

Men idag så hade jg tänkt att göra NO läxan till provet men gissa? JAG har dåklart glömmt no skitet i skolan och de sk vara inlämnat imorn, guldstjärna på de eller vad? xD

Men aja nu ska jag inte tråka ut med skolan :)


om ungefär 1 timme ska ag åka till centrum och köpa en jacka! ÄNTLIGEN säger jag bara, jag har gått runt med en vår jacka i minusgrader, de är fan som att ha ett lakan över sig bara o:


Bilderna får komma sen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    AH IDAG HAR JAG VARIT PÅ ULLARED. HEJ DÅ ALLA BLOGGLÄSARE

    2011-10-15 | 20:46:38
  • Anonym säger:

    Igår så skulle jag gå ut men jag vågade inte så jag gömde mig under sängen istället. HEJDÅ SMÅPOJKAR OCH FLICKOR GODNATT

    2011-10-15 | 21:30:14

Kommentera inlägget här: