kungawesome

Here it comes right in your face..

Lördag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag är det lördag :) Hahaha no shit? Nej men aja. Nu har jag äntligen varit och köpt den dära jackan :D Den är hur varm, mysig och fin som helst! Bild.
Kolla mitt "serious face" på bilden.
Aja men igår så sov jag hos Fritte med Meggie, vi hade askul, vi flumma gärnet asså. Fritte  fixa mina ögonbryn och gissa om inte jag skrek och krampa Meggies hand som en galning, så ont de gjorde, jag bara låg där och skrek som en galning medans de  garva åt mig, inte snällt. xD
Men jag och Meggie skulle typ sova tillsammans på en luftmadrass, men så när vi skulle sova så va luften i den asdålig så vi fick pumpa upp den lite mer, men de typ funka inte så vi sket i de, sen vaknar jag mitt i natten av att jag ligger på golvet, all luft har då åkt ut ur madrassen, så jag kryper upp till Frittes säng och typ råkar lägga mig rakt på henne, då blev hon rädd stackarN xD
Men sen somna jag om typ direkt :)
Sen idag på morgonen så kolla vi skräckfilm, The Ring Cero, den va inte läskig.. eller jo.. de va en gång när hon Samara står i en dörröppning.. fan va jag skrek till.. HAHA
Kolla på en senare också när vi alla drog hem till Meggie, den hette typ A Tail Of Two Sisters eller nått, den va SKIIIIT läskig, även om vi bara såg halva filmen, jag fick panik en gång och sprang ut ur rummet xDD
De va kul!
Men aja just nu så sitter jag med min katt i sängen vid datan och chattar med kul folk och musik :)
Jag i Torsdags!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja idag t jag pizza noooooot. Hej då <3

    2011-10-15 | 21:56:18

Kommentera inlägget här: