kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit i skolan.
HAHAHHAA gissa vilken fail sak som hände när jag skulle åka till Maxi med pappa? xDD
Jo kolla.

Vi är påväg mot Maxi i ösregnet och jag sitter i bilen och fixar med mina uggs (som btw har kommit :D) iaf så ser inte pappa att det är en stoooooor vattenpöl och att de är en kille som går där, men jag typ halvser de iaf så jag typ skriker till typ "SAKTA IN!" men pappa hinner inte så allt vatten bara "SCOUUUUSH" över den dära killen, HAHAHAHAHHAA gissa om jag inte låg och kippa efter andan i framsätet? StackarN men de va jevligt kul!

Sen tillbaka till de, vi skulle iaf til Maxi för att köpa gummistövlar som jag ska ha till lägret som är på fredag till söndag med konfirmationen, får se hur de här går men allt som händer runt och kring en men de går säkert bra!

Bild på mina Uggs från ebay opch stövlarna från Maxi (a)



Har ju en gammal Sonyericsson mobil nu så kameran i den SUGER! så de blev som de blev, pallar inte ladda systemmkameran för lite skor ;)

Men asfina skor iaf, nöjd.
Och sen en lite mindre finare ego bild, men de kan inte hjälpas.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sås är gott. Jag köpte sås i igår men polisen beslagtog den för den innehöll för mycket sås ... HEJ DÅ ALLA SÅSAR

    2011-10-18 | 17:42:24

Kommentera inlägget här: