kungawesome

Here it comes right in your face..

Fredag, igår och nyss.

Kategori: Iaa's liv<3

Heeej!
Palla inte blogga igår, var tvungen att bara chilla lite :)
Men kan berätta lite om Fredagen/Lördagen.
Jag var ju på XL på fredagen, hahaha askul hade vi, fast jag blev skiit yr eftersom de va sånna blixtlampors grejs, läskigt.. då var vi tvungna att gå ut en stund xD
Sen äre nån jeevel som sätter igång brandlarmet I ÅR IGEN. Får ffan damp på de, så alla fick gå ut och ställa sig utanför, och de flesta hade ju typ linne och tights på sig så de va ju fan askallt att stå där xD
Men efter typ 30 min eller nått får vi gå in igen, haha medans vi stod där ute vare 2 killar som typ försökte flörta med oss.. haha, de gick väl sådär för de. De drog i Frittes bh band och peta på oss, sen typ gick de efter oss och gejer :s
Men aja sen dansa vi tills vi skulle hem och då åkte jag med Fritte hem, hon var ju astrött så de va ju typ inget speciellt som hände sen.
Igår gick jag hem från Fritte vid typ 15 kanske, och innan de hade vi kollat på nån assajjk film, den hetter typ "Vampire girl vs frankenstein girl" en japansk film, asså så cp den var. Man kan säga att 90% av filmen var blod och de andra 10% sööööög! Hahaha man bara skratta åt filmen.
Men aja sen när jag kom hem från Fritte så tog jag en dusch och bara chilla och gick och la mig vid 4 på morgonen :)
Sen hela natten har min katt sovit på min mage, har inte kunnat röra mig och hon ligger fortfarande på mina ben men ändå, så mysigt de var :)
Vi hörs!
Btw, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lov är gott. Hej då

    2011-10-30 | 20:19:40

Kommentera inlägget här: