kungawesome

Here it comes right in your face..

Chilldag

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag skulle vi haft spanska prov, men vi hade vikarie och han fatta ingenting så alla drog till datasalen typ medans jag och nåra till satt kvar i klassrummet och såg dumma ut.
Men iaf sen drog jag hem och eftersom pappa slutar 22 idag så får jag äta själv och då köpte pappa pizza till mig, tjock som man är. :D


Jag idag'

Men imorn har jag halvdag och slutar efter jag gjort SO provet vilket är typ 10:30 hihihi naaaaaaaaaaaaajs.se
Och då ska jag kanske vara med Meggie.. hmm beror på Fritte kanske skulle följ med, men man vet ju aldrig med den sötnosen.

Btw. Just nu så chattar jag med en massa folk och lyssnar musik, ska kolla ebay också, sååååå billilgt och allt :D
Kan visa bilder sen på vad jag beställt hem!
Men nu ska jag dra.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: