kungawesome

Here it comes right in your face..

Bowling!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej, sämst på att blogga, men har varit och bowlat med Ina idag, de va kul :)
FÖsrt sov Fritte hos mig igår och vi snacka med Anton och Marcus på skype fast inte samtidigt, jag va typ helt död xD
Men aja, sen idag så åkte hon hem vid typ 13:30 och sen gick jag till centrum för att möta Ina och hennes föreldrar för hohn har precis klippt sig, hon vart skiiit gullig :d<3
Sen färga hennes mamma håret på henne och jag kolla på och smsa, sen började vi GÅ till bowlinghallen typ vid 18 och kom dit typ 18:50 för vi hade bowling tid tilll 19 - 20 :)

Resultat.
Ina: 234 poäng och 2 strikear
Jag: 301 poäng och 4 strikear

HAHA jag sög verkligen fick bara sånna missar 24 7 xD

Lite bilder :)


¨




HAHAHHA kolla min hand, va i hel..? xD Eller som Ina sa "Men Iaa, ska man gömma alla ställen man ser eller? o:"
HAhahha så ful xD


Muuuuums :D


(Bilder tagna från Inas blogg, Knaset.blogg.se)

Vi hörs!

Kommentarer

  • ina säger:

    hahahaha xD meeh, gulligt och gulligt xD det vettja fan <333333333333333

    2011-10-15 | 00:18:47
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Emelie säger:

    heeeeeej :)



    asso vart köper du vanilj-colan ?? :O <3

    2011-10-16 | 18:46:55
    Bloggadress: http://flumbruden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: