kungawesome

Here it comes right in your face..

Inaa

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Haft lite dåligt uppdaterat eftersom jag har varit hos Ina och sovit hos henne oxh hon sov ju hos mig också så :)
Men aja igår så passade vi hennes kusiner och de drog inte hem förrens typ 22 och jag och Ina tröttnade rejält på de xD Hmm vi typ satt och rita och jag rita nått asfult, haha jag skrev "Lian" med röda och blå bokstäver, och Victor sa den blev asfin, sen sa han att han rita asfult, asså han är rena konstnären xD
Kolla själv.

Den rita han.

Den rita jag.. asful xD


Haha aww, sen såg jag en jäte gullig grej som Ina skrivit om mig :)

Älskar dig med. <3

Sen så kolla vi klart på Vampire Diaries, och jag typ grina som fan xD
Helt ensam.. så jag fick messa med Victor, haha Ina sov och ville inte vecka henne så xD
Känslig.se
Haha, men sen idag så gjorde vi pannkakor och kolla Eva&Adam, sen åkte jag hem och sen kom Lina och Elin hit och de tjatar på att se film nu så, jag bloggar imorn eller nått


Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Han riter verkligen jätte fint! :)

    Och aww.. vare de du gjorde! :') trodde inte du fotade den ;))) awww.. :*** <3

    2011-11-06 | 02:29:55
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej JAg ritar fint tack <3

    Hej då

    2011-11-07 | 20:27:18

Kommentera inlägget här: