kungawesome

Here it comes right in your face..

Today

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har det inte hänt så mycket, typ skola till 14 sen sluta jag, hihi fick juuuulmust<3
Gåttigått xD
Sen hem, städa och träna spanskaprov som jag har imorn fml. Haha de kommer gå åt OIHDSOHD men aja xD
Sen när jag städat klart så datan, snacka en stund med Hans och Daniel, sen skulle Hans på träning.. så jag typ dissa de.. haha xD
Men sen har inte så mycket hänt :)

Imorn så ska vi in till gamlastan med skolan och läsa upp våra spökhistorier vi gjort i svenskan... kännns sådär attt jag inte änns vet vad vår handlar om.. knappt läst den alls xD F-barn.
Men iaf, dit åker vi in typ 16 och sen så åker vi därifrån typ 19 så vi kommer ju äta där också så donken nästa eller vadå? Hahaha xD usch vad jag hatar de dära ordet "Donken" så fult..

Men såhär ser jag ut idag.
Usch vilken fjortisbild, men pallar inte ta en annan.. xD


Ah precis.
BTW! AIK VANN IGÅR 5 - 0 HAHAHA DJURGÅRDEN SUGER!

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: