kungawesome

Here it comes right in your face..

Stan

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit i gamlastan med klassen, de va faktiskt rätt kul :)
Fast ingens spökhistoriaa varsådär jätte läskig.. tyckte inte jag iaf men man tycker ju olika så ;D
Sen åt vi på donken, jag tog de vanliga!



Sen bara för attt vara extra tjock en sånn. HAHAHHAA de va en askul sak som hände när jag skullebeställa den, jag typ först sa helt vanligt "En McFlurry med smarties" sen hon i kassan bara "Något mer?" och då skulle jag såkalrt få en bubbla i halsen så jag bara "NIIEJ" typ asfult och asljust HAHAHA så fult de lät, Meggie och jag typ asgarva xD Hon i kassan kunde inte heller hålla sig..

Gåttigått.


Haha men iaf sen när vi ska åka hem och sånt så går jag, Meggie och Emelie lite i förväg, jag fattar inte vart Fritte tog vägen men :o
Iaf sen så hoppa vi på en random tunnelbana och satt på den och flumma, sen typ halvsprang vi till bussen, och precis när vi satt oss på platserna längst bak så ser vi vår klass komma, och PRECIS då åker bussen iväg, HAHAHAH fail, och då fick alla de stå kvar där, Emelie typ gjorde "Loser" tecknet åt Max som stod där, hahah alla vart typ värsta sadface när bussen åkte, haha sen satt vi och flumma på bussen också, och pappa skulle typ hämta mig vid DP och Meggie och Emelie var så snälla och vänta med mig, medans vi vänta så typ sjöng vi och dansa en massa random, hahaha askul xD
Men nu ska jag plugga lite matte, matteprov imorn FML.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: