kungawesome

Here it comes right in your face..

Ny design!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade matteprov del 1 och de gick faktiskt GRYMT bra ;D
Kunde alla frågor :)
Sen efter skolan gick jag hem till Fritte för att göra nybloggdesign, men de blev mer än så kan man säga xD Vi börja baka och greja! Lite bilder från de.
Muuums :D
Sen i skolan idag fick jag och mina tre vänninor, ja jag valde de orde bara för att ;), JULMUST<3<3<3
Hahaha så gott xD
Kolla! Omnomnom.
Hahaha, gott, sen en random bild från imorse :D
Bästa mobilkameran i världen.. eller vad säger vi? xD
Haha, sen när jag kom hem från Fritte vilket var vid typ halv sju kanske, så kom jag hem och såg att min bror hade varit nere och köpt kinamat, bästa brorsan<3
Mums-
Haha aja, mycket bilder och lite text, men bilder säger mer än tusen ord, ellerhur? Hihi nu ska jag fortsätta chatta och snacka med Fritte i tele!
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: