kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag.

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Idag har jag typ varit halvirriterad hela dagen, fattar inte varför.. :s
Men iaf, efter skolan gick jag och hämta min lillebror och sen gick jag hem med han och jag typ "städa" mitt rum och satte mig vid datan och snackar med Hans, och nåra randoms, sen Victor också :)
Haha usch idag på idrotten vare en asjobbig grej som hände!
Det var såhär att vi skulle ha sammarbetsövningar i gympan, och då skulle man två och två sitta ihop med ett ben ni vet? Och jag hamna med 2 andra (Eftersom vi var ojämna) Jag som är kortast får vara i mitten och är fast med båda benen i de, så jag har inget ben fritt, och Meggie sitter på höger sida om mig och Emil som är LÄNGST i klassen är på min vänster, och han tar ju inte små kliv direkt, han typ tog en meter steg, och Meggie tar typ milimeter steg, så de typ mindfakka min kropp eftersom jag drogs åt båda hållen, och sen så rammla jag med arslet rakt i golvet och ALLA kolla på, de a typ AKWARD, sen typ släpa Emil mig och typ garva åt mig och sa jag var kort och att han bara igentligen kunde släpa runt mig om han ville, sen när vi tog av de där jävla repen så blödde jag runt vristen eftersom de hade skavt så mycket där eftersom jag fick gå helt cp, asså svär de gjorde så jävla ont så jag höll på att dö! :o
Usch, hemskt!
Aja min dag idag. Nu sitter jag och snackar med Victor och hans kompis.. haha kan inte säga att jag är speciellt social just nu xD
Random bild-
Hahaha juste, sen vare en kille i 6an som gick brevid min bror, och min bror vinka till mig och jag typ halvdissa och sen typ sa han killen "Är det där din syster?" Maxx bara "Mhm" Killen bara "Haha ni är nästan lika långa!" Jag *Mördarblick på killen" och killen börjar asgarva, och Fritte som står brevid mig, jag bara kolla på Fritte och bara "DEE va inte roligt.." xDD
Den här bilden säger allt till det..
Hahaha!
Vi hörs!

Kommentarer

  • Ina säger:

    Haha lät roligt på båda grejerna xD men att du gjorde illa dig, usch fyfan :/<333333333333333333333

    2011-11-12 | 10:06:39
    Bloggadress: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: