kungawesome

Here it comes right in your face..

Idag och igår

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Jag hade varken ork eller lust att blogga igår, men iaf igår så åkte jag bara hem och chilla typ, sen färga jag håret, HAHA de va askul en grej som hände. Pappa sådär stod och försökte få bort färgen i pannan på mig, ha typ märker inte att jag får ALLT vatten i ansiktet och i munnen och allt så jag typ börjar resa mig upp och typ skriker till lite, han bara "OJJ förlåt HAHAHAHAHHAA" han stod och asgarva åt mig, snällt va? xDD Haha han hade väldigt roligt iaf..
Sen sen så typ hände inte så mycket mer.


Sen idag så var jag också i skolan, typ inget speciellt hände då heller, tog bussen hem sen men innan de så tjata Fritte på mig i typ en kvart att jag skulle följa med henne och hämta nåra ungar som tydligen var jobbiga som hon skulle vara barnvakt till, men jag pallade verkligen inte, vi som har prov i morn och sånt.. javet jag har fan alltid prov.. xD
Men iaf sen drog jag och Meggie till bussen iaf, Meggie kom och rädda mig från Fritte i sista sekund, sen åkte jag hem xD
Och nu sitter jag här, haha har inte hunnit plugga nått än men de ska bli nu, först lite bilder på jag idag.. wihu.

Lånat min brors keps, wuhu hitta inte min :''(

CHOKLADKALENDER!!! Den får man öppna imorn ♥



Vi hörs!

Kommentarer

  • Meggie <3333333333 säger:

    hahahaha räddarN? ;) xD <3333333333333333333

    2011-12-03 | 11:01:30

Kommentera inlägget här: