kungawesome

Here it comes right in your face..

Fett seg

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Vet har varit lite seg på att blogga ja.. haha xD
Men idag var jag och handla lite julklappar med Fritte, haha asså gud vad de blåser ute jag trodde jag skulle flyga iväg xD
Men de va aaaaaaaaaaasmycket folk i centruum idag, och skit varmt. Jag handlade inte så mycket hade bara 3 påsar haha, men Fritte därimot, herre..hahha hon hade ju asmycket, fick typ damp på henne när hon bad mig hålla i allt, pmsunge.se hahahhaha xD
Men iaf, jag kan ju itne säga vad jag köpte för julklappar för man vet ju aldrig vem som kikar in här så, men jag kan säga att jag köpte bodybutter till mig, hihi lite ego får man vara haha :D
Imorn tagga skola.. mer prov.. pappa vecka, åh najs ;D
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: