kungawesome

Here it comes right in your face..

Chill vecka

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!
Har varit asseg på att blogga men jag gör såhär.
.
Måndag:
Då slutade jag skolan 13 (skulle igentligen lsutat 14:30) och gick raka vägen hem för att plugga NO och SO eftersom vi haft prov på de senare under veckan. :)
.
Tisdag:
Jag var först med Fritte eftersom vi sluta 11 (Skulle igentligen slutat 14:10) då och Ina sluta 14:20 så jag tänkte vi kunde vara, fast vi gjorde inget sådär jätte speciellt igentligen xD
Sen var med Ina i handen och vi åt på donken, hihi, sen gick vi en lååååååång promenad förbi min skola och min förraskola, vi gick t.o.m in i min skola, men allt var typ låst där inne så xD Men sen kolla vi scooby doo bara för att och sen åt hon hos oss, sen satt jag nog bara och tråka vid datan.
.
Onsdag:
Jag sluta 14 (Skulle igentligen slutat 15) och sen drog jag bara hem och chilla typ. Sen halv 7 åkte jag till kyrkan för de var konfirmations kväll osv. Då skulle vi först dela in oss i grupper de va typ måla, kör eller bön och jag tog måla, och de va tema frihet så vi skulle måla på sånna prästhalsdukar vad vi tyckte var frihet, jag målade fåglar, de känns ju fritt? Haha men när jag skulle måla dit ben såg de ut som mustach, fy vad jag garva xD Gubben gjorde Emelie.
Erkänn, de ser ut som mustach.. hahha xD
Men iaf, sen så vare gudstjänst med nattvard, usch jag banga xD
Sen bara hem och sova.
.
Idag:
Jag hade matteprov, de gick skit bra igen :D De börjar gå bättre och bättre för mig i skolan nu, har alltid åtminstonde C eller D på mina grejer :)
Sen så gick jag hem efter de, men innan när jag skulle precis gå hem så kommer de 3 sexor och typ attackerar mig :s
De bara "KOOOORTISS!!!" Sen flög de på mig.. jag typ dog, sen krama de mig xD
Haha en bara "IN YOUR FACE!" och peta mig i pannan så jag flög bak xDD Fail.. Sen drog de xD Kul mobbad av sexor.. wihu..
Jo varsågod.
.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: