kungawesome

Here it comes right in your face..

25 och 26 November

Kategori: Iaa's liv<3

CHACHA.
Haha igår så vare ju freeedag freeedag, och då började jag 10:30, chiiiiiiill, sen typ var jag på Svenskan, åt lunch sen hem.. för vår slöjdlärare var inte där så xD
Lite mycket onödvändig skoldag.
Btw GRATTIS VICTOR! Han fyllde år igår haha :D
Aja sen på kvällen hände inte ett skit. Kul!
Jo vänta mitt hår exploderade. Kolla själv xD
- Usch va hemsk HAHAHAHAHHA xD Aja bjuder på den.
-
-
Idag iaf så var jag och mamma och kolla bio, Breaking Down, man blev lite tårögd ibland kan jag säga ;)
Jag som är så känslig för filmer.. haha xD
Men sen så åkte vi förbi IcaMaxi och där träffa jag på Fritte Pitte och hennes föreldrar och stod och snacka med henne, så ska ner till henne sen ;D
Just nu väntar jag bara på mat och på att få gå ner till Fritte :)<3
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: