kungawesome

Here it comes right in your face..

VAAARMT DÖR!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Förlåt för sämsta uppdateringen, men att sitta vid datan inne när de är 25 grader lockar inte speciellt mycket..
Just nu håller jag på att dö i mitt rum av värmeslag D:
Så varmt DÖR, de hjälper inte änns med att ha fönstred på vid gavel. Jag kommer aldrig kunna sova inatt ):

Men aja, nu ska jag berätta lite kort om min dag.

Ja först så gick jag i skolan från 08.20 till 13.50 typ?  Haha fick sluta tidigare (;  (NAHE? o: )
Nej men vi fick ha 1 timme och 50 minuuters håltimme bara för att vi flytta lite lektioner och sånt.
Sen efter jag slutat så drog jag, Meggie, Fritte och Emelie till "VI" och handla LITE fika. Sen gick vi till Fritte och sola där, den ända dissen var att de kom äckliga, läskiga kryp på mig hela tiden så jag skrek ju för livet xD

Jag är lite knäpp, för när de kommer en stor fet BAOUTA geting så springer inte jag iväg. Jag sitter kvar och skriker och typ håller fast mig i mig själv.. haha
Stört.

Men ah lite onödig info behövs ibland.

Sen när jag kom hem från Fritte så skulle vi äta sen har jag bara socialat mig (:
Åh btw! Jag har fått färg! HIHI stolt (:

Men ah nu ska jag göra nått annat ist för att blogga.

Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: