kungawesome

Here it comes right in your face..

Raaandom

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!


Just nu sitter jag och äter mitt "fruktgodis" som jag köpte, lite nötter och torkad frukt kan väl alltid va bra imellan åt? (;

Men aja , medans så lyssnar jag musik på youtube och chattar med en massa (:
Kulkul

Hahha sen nu ska jag berätta en random sak som igentligen är helt onödig, men eftersom jag inte har något annat att blogga om just nu så ska jag säga de.

Nyss så när jag skulle gå och göra lite dricka, eftersom vi har en sodastream måste man ju först fyla flaskan med vatten o.s.v men när jag skulle göra de så visste inte jag att den läckte så de va som i en tecknad film så sprutade ALLT vatten rakt upp i fejset på mig, och på golvet, och jag stod bara där och garva. Vattnet va ISKALLT xD
Hahahha de va askul x)
Men jag fick ingen reaktion av pappa eller nån även om jag skrek till x)
Snacka om att de bryr sig (;

Men aja nu ska jag fortsätta med de jag gjorde innan, d.v.s lyssna på musik och chatta och randoma mig lite (:
Men först.

Jag idag




Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: