kungawesome

Here it comes right in your face..

Lite om veckan

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!¨

Sämst uppdatering, men jag har inte haft en sånn bra vecka ..
Jo i Måndags så hade jag roligt, (:

Sen så på Tisdagen vart jag hur deprimerad som helst.. vet inte varför men ..

Men jag ska försöka bli lite gladare, vi hade halv dag idag :D
Vi sluta 11.10 (:

Imorn äre Torsdag och då måste jag hämta lille broshan för en grej jag gjorde i Måndags, UUHH utegångsförbud suger.
Men aja, sen på Fredag så ska jag nog sova hos Fritte och sen på LÖRDAG ska jag och nåra till till grönan!!
AWESOME.
Längtar efter allt kul man kan göra, några attraktioner jag vill åka är:

♥ Insane
♥ Extreme
♥ Katapulten
♥ Jetline
♥ Nya blå tåget
♥ (Spökhuset)
♥ Popexpressen
♥ (Fritt fall/Tilt)
♥ Twister
♥ Lustiga huset

Haha de va nåra som jag vill/ska åka :D
Jag kommer säkert fega ur på frittfall/tilt saken.. eller kanske spökhuset.. men de verkar inte så farligt eftersom de inte får röra en..
Haha längtar :D

Men aja nu ska jag tänka vidare lite

Vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: