kungawesome

Here it comes right in your face..

Lite om allt.

Kategori: Iaa's liv<3

Hjehej!

Jag har haft en liten blogg paus.. all blogglust har försvunnit.. plus att blogg.se dampar..

Men nu sk ajga berätta lite om min vecka (:

Måndag:

Jag åkte hem till pappa och typ bara chilla (:

Tisdag:

Var i skolan och tråka lite, sen drog jag och Fritte hem till mig och kolla på alla Scary movie filmer, haha de va asroliga, jag och Fritte typ dog av garv ibland, och ibland var den bara skumm och.. läskig xD

Onsdag:

Jag var i skolan och tråka som vanligt xD Men sen tog jag bussen hem, och va hemma själv en stund innan pappa kom hem, och då skulle han åka och kolla på nån startmotorsak.. vettefan men ah (:
Men sen gick jag och pappa och handla lite mat. HIHI då fick jag även mina efterlängtade hörlurar! As snygga, dör..


Nu är de äntligen mina!

Torsdag:

Jag var i skolan, tog bussen hem, var hemma i typ 1 timme, sen kom Farfar och tog med mig och Maxx till vårdcentralen för att ta en spruta mot TBE, vi skulle vaccinera oss..
ÅH vad dum jag var. Precis när hon skulle trycka in sprutan så råka jag kolla och då tröck hon ur lite vätska ur den där sprutan så de droppa! Gud vad läskigt de var, jag trodde jag skulle dö xD
Vet de lät jätte bra men x)
Tur att de är 3 år tills nästa spruta.. :s



BTW, haha jag tror verkligen inte på en gubbe som snart är 100 år och ändå kommer dö innom kort som säger att jorden kommer gå under..? Han vill nog bara ha uppmärksamhet, plus att vi inte änns kan få jordbävning i Sverige.. nu vart han lite ägd.. eller vi kan ju de, fast inte så stora..

Haha xD

Men aja, de var väl allt jag hade att säga nu (:
Blir väl bilder imorn eller nått,

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: