kungawesome

Here it comes right in your face..

Låt tips & artist tips

Kategori:

Här är lite låttips från mig


♥ Coconut tree - Mohombi

♥ Dansa är kul(Men jag föredrar Å supa) - De vet du

♥ Shooo - Stor

♥ Från hjärtat - Highwon

♥ Samma knas varje dag - Stor

♥ Shots - LMFAO

♥ Pon The Replay - Rihanna

♥ One step closer - Linkin Park

♥ Schitzo - Brokencyde




Här är lite artist tips från mig

♥ Kartellen     
 
♥ Linkin Park

♥ Highwon

♥ LMFAO

♥ Showtek

♥ Brokencyde




Haha som man kanske märker så har jag en väldigt blandad musiksmak...
Fast igentligen är jag inte så mycket för rock, men vissa kan va bra..
Sen gillar jag ju hardstyle och hiphop så de fick också va med..
Sen äre sånt här som är nytt och populärt som också är där.

Najsiga låtar och artister tycker jag iaf.

HIHI :D


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: