kungawesome

Here it comes right in your face..

Grönan igår!

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Igår var jag som sagt på grönan.
Vi hade asroligt, kan säga de jag åkte

♥ Katapulten
Den va läskig, när jag och Emelie skulle åka den så vare nåra killar som stod i kön och bara "HALLÅ HALLÅ, KOLLA PÅ OSS, HALLÅ, HÄR NERE!" och man får ju inte kolla ner för då kan man typ bryta nacken eftersom den åkter så fort upp, så jag sa typ "HÅLL TYST!" dåå börja dom garva och precis när Emelie skulle skrika käften så åkte vi upp, de lät hur kul som helst, sen när vi va där högst upp sa Emelie bara "TITTA, titta Lina, vi är ashögt upp" Jag bara "JAG VÄGRAR" hahaha xD Sen så fråga Emelie bara "Vänta Lina.. kommer den här saken bara släppa oss så vi drämmer ner i marken?" Jag bara "...jag tror de" Sen skrek vi som fan när vi åkte ner xD


♥ Nya blåtåget
Den va också ganska obehaglig, för de typ är saker som dunkar en i ryggen och blåser på en och sånt xD


♥ Pop Expressen
Den va asnajs! Bästa (:


♥ Extreame
Jag tror jag skrek högst av alla på den, sååå läskig xD Men kul


♥ Jet Line
De är min favorit bergochdal bana :D

♥ Twister
Hahaha, jag och Emelie fick sitta längst fram på den och de är typ inget högt skydd där så vi fick hålla i oss i den grejen som man blir fastspänd i xD
Sen komer det ju värsta nerförsbacken, haha, jag bara "Ehh Emelie.. asså jag såg inte att backen va så brant.. vi kommer typ dö.." hon bara "omg" hahaha den va askul! xD


♥ Kärleks tunneln
Hah, ja vad ska man säga, den är lite obehaglig tycker jag men ah xD


♥ Radio Bilarna
Haha de åkte jag med Meggie, vi satt i samma bil, vi ÄGDE alla andra! Haha, men i kön till den vare nåra killar framför oss och de typ glodde askonstigt på mig och Meggie, och vi börja ju såklart asgarva för jag hatar när folk glor på mig xD
Men aja, så ska vi typ precis köra de där, så typ kommer ALLA killlarna som stått i kön  och typ kollat på oss och drämmer in i mig och Meggie sammtidigt, haha, så vi fick under hela tiden vi åkte radiobilarna typ fly för att inte bli prejjad xD Men vi typ körde in i dom hela tiden också, och de va jag som fick köra, men Meggie tog ratten av mig hela tiden, men de gick bra ändå ;)
Sen när vi kört klart de där radiobilarna så typ följer alla dom efter mig och Meggie så vi börja springa som tokar och då sprang de efter, men vi gömmde oss så de blev lite ägda xD


♥ Lustiga huset
Haha askul som vanligt, fick åka mattan med Fritte i slutet


♥ Skrattkammaren
Den gick jag och Meggie i ´medans Fritte och Emelie åkte insane, jag skulle också gjort de men jag fick så himmla ont i ryggen efter extreme xD
Och jag hade ont i ryggen lite innan också, och när jag kom hem igår, omg, trodde jag skulle dö, men nu äre bättre


♥ RockJet
Den SÖG, men jag och Meggie blev med i tv när vi åkte den, för dom intervjua en precis när vi åkte den xD



De va väl typ de sen åkte jag de flera gånger och de va vissa som va avstängda och sånt

Kan lägga upp bilder imorn för jag har inte överföringssladden här, (:

Men såhär såg jag ut på grönan iaf


Haha, nej då, men jag hade liiite tråkigt igår bara.
Annars rätt lik.

Men jag sov ju även hos Fritte Fredag till Lördag och vi hade de asnajs och kul (:

Men nu ska jag dra så

Vi hörs

Kommentarer

  • Hannnah säger:

    AWESOME! Jag var också där!

    Tror jag såg dig när du åt natcho sak.. haha awesome!

    2011-05-29 | 19:57:02
    Bloggadress: http://hannahslife.blohg.se

Kommentera inlägget här: