kungawesome

Here it comes right in your face..

Goddag!?

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Asså de här vädret som är just nu.. vad äre för fel!? Först haglar det, sen sol, sen regn, sen blåser de utav fan, och sen så snöar det helt plötsligt? Asså wtf..? Det var ju typ 25 grader och sol nyss? :s

Aja nog om vädret (:

Idag så harjag varit med Emelie, Fritte och Meggie (:
Det var askul!
Först så flumma vi typ asmycket på bussen, och alla kolla typ på oss.. haha xD Normala ungar, nae inte så.
Sen så flumma vi i centrum innan vi besluta oss för att dra hem till mig. Där flumma vi på mitt rum och spela in en ny video till youtube (:
HAHA, så ful, men de kan inte hjälpas.

Så den här dagen har varit en flummdag :D

Men pissväder.

Men nu halka jag in på vädret.. hmm jag verkar gilla väder..

Okej nolife xD

Men nu ska jag nog redigera lite mer bilder, de är jag ju så bra på, HEHE ego. Men de får man vara IBLAND.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: