kungawesome

Here it comes right in your face..

5 maj, bara för jag suger på rubriker-

Kategori: Iaa's liv<3

Hejhej!

Idag har jag varit med Fritte och kom hem från henne för typ 1 timme sen eller nåt.
Jag har precis gjort klart Linas header till hennes blogg, hoppas du vart nöjd (;
Och sen åt jag just upp min aprikoskräm (:


Väldigt intressant xD

Haha.



Hah, min bror ville jag skulle lägga upp den, han sa "Åh ta den, den är ju fett najs"

xD

Men ja, de är så jag känner mig just nu, och sen tänkte jag göra en sånn här sak "Typ 5 saker du inte visste om mig" Hahahah
Så de komer poppa upp sånna inlägg i helgen.
Och eftersom jag är ledig imorn (Studiedag för du som missat de) så kommer jag väl blogga lite mer.
Blir säkert ett inlägg till idag


Vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här: