kungawesome

Here it comes right in your face..

Testsak

Kategori:

har du pussat nummer 2 ? 
Kinden jah (:
vad har du för relation med nummer 20 ?
 
Jadu, pappas kompis dotter.. är inte med henne.
när ska du träffa nummer 30 
Jag vet inte
är nummer 18 söt ? 
KUNDTJÄNST? Nää.. xD
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Tuff snäll rolig människa :D
gillar du nummer 14 ? 
Ja, min bästis!<3
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? 
Nää, hoppas jag inte träffar han heller.
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ? 
 Jadu, henne träffar jag nästan jämt, mamma <3
är du nära vän med nummer 23
Nej
har du gått på bio med nummer 4 ?
Nej, men önskar jag gjort (: 
skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? 
Ah såklart man går ut med pappas jobb..NAAH
vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Vet inte, olika..
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Ja, de skulle jag nog..
vad har du och nummer 24 för relation ?
Kusiner <3
vad är det bästa med nummer 8 ?
Att hon är FINASTE Emelin i världen <3
brukar du och nummer 16 träffas ofta ?
Nej, men önskar vi gjorde <3
är nummer 10 din bästis ?
Eurovoise, såklart.
har du kramat nummer 17 ?
Ja det har jag.
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
Ja, Lina kan jag prata mycket med <3
är du god vän med nummer 7 ?
Nej inte så.
varför har du nummer 12s nummer ?
För att de kan va bra att ha (:
vill du slå ner nummer 15 ?
Nej? :s
vem är nummer 1 & 6 ? 
1. Alva <3
6. Caroline <3





Bara för jag har jätte tråkigt kommer det något sånt här wierd test(:


Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: