kungawesome

Here it comes right in your face..

Sjuk?

Kategori:

Hejhej!

Idag har jag varit och tråkat sönder mej i skolan..
Jag vaknade med världens huvudvärk och halsont..men jag drog mej till skolan ändå..

Nu börjar allt de där komma tillbaka.. USCH, nu har jag både ont i halsen, i huvet och i magen.. usch hur ska de här sluta?

Igår han jag inte blogga eftersom jag kom hem så sent och hade ingen ork.
Som jag sagt tidigare så var ju jag på de där badhuset igår och bada sönder hela mej, jag har blåmärken överallt och en massa roliga minnen (:
Haha, det var rätt kul faktiskt..

Men nu idag ska jag inte göra nått annat alls, de ända jag behöver göra är igentligen bara min "Miljöbeskrivning" så jag kan sammla poäng till svenskan, orkar inte förklara nu varför, nån JÄTTE smart idé min lärare har kommit på..

Men nu ska jag fortsätta att inte göra nånting..




Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: