kungawesome

Here it comes right in your face..

Segt uppdaterat.

Kategori:

Hejhej!

Jag har haft bloggen väldigt ickeuppdaterat för att jag är jätte sjuk. Jag kan inte svälja eller prata eller nåt och sen yrsel, Jippie! Så efter jag bloggat igår gick jag och la mig, så jag sov alltså resten av dagen och natten fast jag vakna jämt med ungefär med 1-2 timmars mellanrum av att inte kunna andas, de är HEMSKT. Inga halstabletter finns de heller, måste verkligen be mamma köpa.

Men idag mår jag EN GNUTTA bättre för febern har gått ner med 1 och en halv grad så lite piggare är jag, men inte så mycket gladare x)

Sen idag vart jag så lycklig eftersom jag kan lägga in bilder på min data :D
Så här kommer lite bilder jag tagit.




Där var några fina bilder xD


Men nu ska jag gå.

Vi hörs!

Kommentarer

  • Fille säger:

    aa den finaste var näst längst ner ;3

    2011-03-18 | 20:10:03
  • Fille säger:

    Aa den snyggaste är näst längst ner :3

    2011-03-18 | 20:13:52
  • Fille säger:

    oj heheh 2 kommentarer o:

    2011-03-18 | 20:14:20

Kommentera inlägget här: