kungawesome

Here it comes right in your face..

Pluggar D:

Kategori:

Hejhej!

Idag har jag flummat med Emelie, Méggie och Fritte i skolan, vi gjorde flera videos, men alla vart typ helt fail.. xD
Eftersom vi fixat youtube kanal o.s.v så kanske jag nu lägger upp lite videobloggar.. vi får se! (;
Sen efter den flummiga skolan drog jag och Fritte hem till mig och kolla på youtube lite, och åt.

Men NU, till den astråkiga delen, jag har ett dumt engelska prov imorn och sen ett dumt spanska prov på Torsdag!? Hur ska de här gå, har knappt övat någonting till något av provet, de är ju  GULDSTJÄRNA till mig.
Nej men nu måste jag öva lite på engelska glosor jag fått som tydligen ska hjälpa (:

Medans jag fyller mitt huvud med massa viktig kunskap så ska jag dunka musik :D
Det är najs de..

Men eftersom jag ser ut som jag gör idag har det inte blivit att jag tagit någon mongobild (:
Så jag tar en "GAMMAL"



Bara för den här påminner så mycket hur jag känner om att plugga.

Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: