kungawesome

Here it comes right in your face..

Morgon

Kategori:

Hejhej!

Idag ska jag faktiskt krypa ner till skolan även fast jag sa att jag inte skulle.. haha
Men idag ska jag bara till skolan sen direkt hem!

Här kommer en bild på mej idag.


Hahaha, jag såg att jag hade döpt bilden till "JAGFULFISKLINA"
Haha, vilket namn x)

Men ja.. inte så mycket att skriva.. jag kommer typ inte fatta ett skit idag iskolan eftersom jag bara går sista dagen.. men jag får försöka så gott jag kan.
Hmm, nu kommer ju inte mina kompisar vänta på mej vid ddörren när jag kommer.. HUR SKA JAG HITTA!? Haha nej då, men sen när jag kommer bara "Skulle inte du va sjuk" Hahaah, eftersom jag sagt att jag skulle vara hemma idag, men så blev de inte.

Men nu ska jag gå.

Vi hörs!

Kommentarer

  • EsoXLucius säger:

    Kommer du ihåg mig eller du vet på skypen! :D

    2011-03-11 | 20:50:32

Kommentera inlägget här: